יום שלישי, 7 באוקטובר 2014

פשטידות


מהו הסוד בהכנת פשטידות?


אחד המאכלים אשר נקלטו היטב במטבח הישראלי, אלו ללא ספק הפשטידות. אנו יכולים למצוא כיום שפע של מתכוני פשטידות קלות להכנה - יש מי שמבקש להכין פשטידת ירקות, או פשטידת פטריות. יש מי שמעדיפים פשטידת כרובית, ויש את החסידים של פשטידת ברוקולי, אבל על דבר אחד אף אחד לא חולק - הפשטידות הן תמיד טעימות במיוחד, ואפילו משביעות למדי. אז איך מכינים פשטידה טעימה? הנה כמה מהסודות של מכיני הפשטידות שנרצה לחלוק אתכם.

 

ההבדל בין פשטידה רגילה לפשטידה מעולה


  • השתמשו בגבינה טרייה - עדיף תמיד להשתמש בגבינה שתהיה טרייה כמה שיותר. כפי שאתם יודעים, גבינות הן מרכיב חשוב מאד ברוב הפשטידות, ואם אתם משתמשים בגבינה שהוקפאה והופשרה לאחר זמן רב, הדבר ישפיע מאד על טעם הפשטידה. תמיד עדיף לקנות גבינות במעדניה ולהשתמש בהן באותו יום עבור הפשטידה.
  • בחירה נכונה של ירקות - לא רק עבור פשטידת ירקות, אלא באופן כללי - כמעט כל פשטידה כוללת לפחות ירק אחד אם לא יותר, ובחירה נכונה של ירקות בהחלט תשפיע על האיכות של הפשטידה. גם כאן יש חשיבות גבוהה מאד לטריות של המוצרים, ויש עדיפות ברורה לקנות את הירקות אצל ירקן שאתם סומכים עליו ולהשתמש בתוצרים איכותיים. שימו לב שיש צורות של ירקות שמתאימים יותר להכנת פשטידות וכדאי להתחשב בזה.
  • תיבול מתאים ו"מטעים" - הסוד לפשטידה טובה נעוץ גם בתיבול שלה. לפעמים אלו דברים קטנים. כך למשל - ברוב הפשטידות, אפילו אלו שהנוטות לטעם מתוק, כדאי לדאוג לכמות קטנה של מלח שמחזקת מאד את הטעמים. אל תפחדו להשתמש גם בתבלינים נוספים ולעשות איתם קצת ניסויים - לא פעם מוציאים כך את הפשטידות הטעימות ביותר. 

וכמה זמן זה לוקח?


יש אנשים שחושבים שאם הם רוצים להכין פשטידות טעימות, הם חייבים להשקיע בכך זמן רב. האמת היא שיש היום לא מעט פשטידות קלות להכנה, שלא דורשות מכם בהכרח להמציא את הגלגל ולעמוד שעות במטבח. יותר חשוב לבחור במרכיבים הנכונים ולעבוד באופן מסודר - מאשר בהכרח לטרוח במשך שעתיים במטבח. כך תוכלו להכין באמת את הפשטידה המושלמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.